• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

 

Wanneer is de winkel geopend?

Onze openingsuren vind je hier terug. 

Kan ik mijn bestelling komen afhalen in de winkel?

Ja, kies aan het einde van jouw bestelling voor “Afhalen in de winkel”. Een afspraak maken voor afhalen in de winkel is niet verplicht, maar wel mogelijk via ons online boekingssysteem. We zetten in dat geval jouw bestelling klaar aan de deur.

Hoe maak ik een afspraak voor het afhalen van mijn bestelling?

Omwille van praktische redenen kan dit enkel via ons online boekingssysteem.

Ik woon in Mechelen maar het lukt mij niet om naar de winkel te komen. Leveren jullie ook aan huis?

Omwille van de grote drukte in de winkel, leveren we op dit moment niet aan huis met de fiets.

Kan ik mijn geboortelijst komen leggen in de winkel?

We werkten de afgelopen maanden aan een unieke Corona-proof aanpak, alle info omtrent de werking van onze geboortelijsten vind je hier. Kom je graag jouw geboortelijst in de winkel leggen, dan ontvangen we je op afspraak. Een afspraak maken kan via ons online boekingssysteem.

Kan ik de geboortelijst-totebag komen ophalen in de winkel?

Ja, maak hiervoor een afspraak via ons online boekingssysteem of kom langs in de winkel tijdens de openingsuren.

Kan ik de aangekochte cadeautjes van onze geboortelijst komen ophalen in de winkel?

Ja, maak hiervoor een afspraak via ons online boekingssysteem. We zetten in dat geval alle cadeaus klaar aan de deur.

Kan ik met ons digitale winkelkrediet komen shoppen in de winkel?

Ja, dit kan tijdens de openingsuren.

Wij hebben een digitaal winkelkrediet, kunnen wij dit digitale winkelkrediet gebruiken op de webshop?

Neen, dit is technisch gezien niet mogelijk.

Het digitale winkelkrediet is onbeperkt geldig in tijd. Wil je het toch meteen opgebruiken zonder naar de winkel te komen, stuur dan een mail naar [email protected] met een duidelijke lijst van de items die je wenst te bestellen met het digitale winkelkrediet. Check op voorhand de voorraad op onze webshop, deze is steeds actueel.

Woon je in Mechelen, dan kan je jouw bestelling met het digitale winkelkrediet enkel komen ophalen in de winkel. Woon je niet in Mechelen, dan worden er €5,95 verzendkosten aangerekend. Deze brengen we in mindering van het digitale winkelkrediet.

Wij hebben een kassakorting op onze klantenaccount, kunnen wij dit deze korting gebruiken op de webshop?

Neen, dit is technisch gezien niet mogelijk.

De kassakorting is een korting die je kan gebruiken voor al jouw winkelaankopen op stockitems, en is niet geldig op cadeaubons, op artikelen op bestelling of op de webshop.

Wil je toch gebruik maken van jouw kassakorting, stuur dan een mail naar [email protected] met een duidelijke lijst van de items die je wenst te bestellen met jouw kassakorting. Check op voorhand de voorraad op onze webshop, deze is steeds actueel.

Woon je in Mechelen, dan kan je jouw bestelling met de kassakorting enkel komen ophalen in de winkel. Woon je niet in Mechelen, dan worden er €5,95 verzendkosten aangerekend.

Ik kreeg een cadeaubon, kan ik deze gebruiken op de webshop?

Ja, alle cadeaubons aangekocht na 20 november 2021 kunnen zowel op de webshop als in de fysieke winkel verzilverd worden met de code op jouw cadeaubon.

Werd jouw cadeaubon aangekocht voor deze datum, stuur dan een mail naar [email protected] om jouw persoonlijke code te ontvangen. Verzendkosten kunnen niet betaald worden met de cadeaubon.

Ik wil mijn online geboortelijst samenstellen, maar wanneer ik op "Geboortelijst favorieten" of op "Bewaar voor geboortelijst" klik, gebeurt er niets. Hoe komt dit?

Het zou kunnen dat op het toestel of in de browser waarmee je surft, het pop-up venster geblokkeerd wordt. Kijk de instellingen van jouw browser na, of probeer het eens op een ander toestel (tablet, laptop) of in een andere browser indien het je niet lukt op jouw mobiele toestel. De cache refreshen of jouw geschiedenis van vandaag wissen, kan ook al helpen.