• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

 

Wanneer is de winkel geopend?

Onze openingsuren vind je hier terug.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen in de winkel?

Ja, kies aan het einde van jouw bestelling voor “Afhalen in de winkel”.

Hoe maak ik een afspraak voor het afhalen van mijn bestelling?

Omwille van praktische redenen kan dit enkel telefonisch of via ons online boekingssysteem.

Ik woon in Mechelen maar het lukt mij niet om naar de winkel te komen. Leveren jullie ook aan huis?

Ja, kies aan het einde van jouw bestelling voor “Gratis levering met de fiets in 2800 Mechelen”.

Kan ik mijn geboortelijst komen leggen in de winkel?

Ja, op een veilige en verantwoorde manier voor de toekomstige ouders, onze medewerkers en onze klanten. Hoe we hiervoor te werk gaan lees je hier.

Kan ik de geboortelijst-totebag komen ophalen in de winkel?

Ja, maak hiervoor een afspraak.

Kan ik de aangekochte cadeautjes van onze geboortelijst komen ophalen in de winkel?

Ja, maak hiervoor een afspraak.

Kan ik met ons digitale winkelkrediet komen shoppen in de winkel?

Ja, maak hiervoor een afspraak.

Wij hebben een digitaal winkelkrediet, maar kunnen of willen niet naar de winkel komen. Kunnen wij dit digitale winkelkrediet gebruiken op de webshop?

Neen, dit is technisch gezien niet mogelijk.

Het digitale winkelkrediet is onbeperkt geldig in tijd. Wil je het toch nu meteen opgebruiken, stuur dan een mail naar [email protected] met een duidelijke lijst van de items die je wenst te bestellen met het digitale winkelkrediet. Check op voorhand de voorraad op onze webshop, deze is steeds actueel.

Woon je in Mechelen, dan kan je jouw bestelling met het digitale winkelkrediet enkel komen ophalen in de winkel. Woon je niet in Mechelen, dan worden er €4,95 verzendkosten aangerekend. Deze brengen we in mindering van het digitale winkelkrediet.

Ik kreeg een cadeaubon, maar kan of wil niet naar de winkel komen. Kan ik de cadeaubon gebruiken op de webshop?

Ja, stuur een mail naar [email protected] om jouw persoonlijke code te ontvangen. Verzendkosten kunnen niet betaald worden met de cadeaubon.

Ik wil kiezen voor "Afhalen in de winkel" of "Gratis levering met de fiets in 2800 Mechelen", maar dit lukt mij niet. Hoe kan ik de juiste verzendmethode kiezen?

Afhankelijk van het toestel of de browser waarmee je jouw bestelling plaatst, verspringt de verzendmethode soms nadat je de gewenste betaalmethode hebt geselecteerd. Kijk dit goed na, en probeer het eens op een ander toestel (tablet, laptop) of in een andere browser indien het je niet lukt op jouw mobiele toestel. 

Ik wil mijn online geboortelijst samenstellen, maar wanneer ik op "Geboortelijst favorieten" of op "Bewaar voor geboortelijst" klik, gebeurt er niets. Hoe komt dit?

Het zou kunnen dat op het toestel of in de browser waarmee je surft, het pop-up venster geblokkeerd wordt. Kijk de instellingen van jouw browser na, of probeer het eens op een ander toestel (tablet, laptop) of in een andere browser indien het je niet lukt op jouw mobiele toestel. De cache refreshen of jouw geschiedenis van vandaag wissen, kan ook al helpen.