• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Attitude

ATTITUDE is een Canadees bedrijf dat staat voor innovatie en verbeelding: volledig natuurlijke verzorgingsproducten voor kinderen, volwassenen en voor in het huishouden met de hoogste kwaliteit én een zo klein mogelijke impact op onze planeet.

Geïnspireerd door hun eigen families zagen Jean-François Bernier (JF) and Benoît Lord een ongelofelijke opportuniteit: huishoudproducten creëren met uitsluitend natuurlijke ingrediënten die even goed, of zelfs beter, zouden werken dan synthetische alternatieven. Superieure kwaliteit aan supermarktprijzen, toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. 

Omdat ze niet beperkt wilden worden door investeerders besloten ze om het bedrijf volledig in eigen hand te houden en zelf voor 100% eigenaars te zijn. Tot op de dag van vandaag is ATTITUDE nog steeds een familiebedrijf dat alles zelf organiseert van creatie tot marketing. 

Om hun visie waar te maken werken ze sinds 2006 samen met Hans Drouin, een biochemisch ingenieur. Samen onderzochten ze natuurlijke ingrediënten en bedachten ze de originele recepten van ATTITUDE. 

Bij ATTITUDE willen ze iedereen de mogelijkheid geven om bewust en ecologisch te leven door enkel natuurlijke ingrediënten te gebruiken. Al hun huishoud- en verzorgingsproducten zijn gemaakt met materialen die een zo min mogelijke impact hebben op de mens en het milieu, van ontwikkeling tot gebruik.

Alle leveranciers waarmee ATTITUDE samenwerkt moeten gescreend zijn en moeten bewijzen dat hun ingrediënten worry-free zijn. 

De ingrediënten en producten worden grondig analyseerd voordat ze in een fles mogen. 

Door hun manier van werken en het feit dat het om een privébedrijf gaat, kunnen ze het gehele productieproces, van materialen en ingrediënten over het verwerkingsproces tot marketing, helemaal zelf bepalen en in de hand houden. 
Omdat ook hun lab in-huis is, zijn hun wetenschappers ontpopt tot echte experten met volledige controle over ingrediënten, proces en kwaliteit. Op die manier kunnen ze altijd blijven vasthouden aan hun worry-free beloftes, ontwikkelingen en certificaten - waardoor jij, als consument, je hier nooit zorgen over hoeft te maken.

 
 
 
 
Merken